Košarica

Splošni pogoji poslovanja

 

Splošni pogoji poslovanja Triliant d.o.o. veljajo za vse vrste prodaj in servisa izdelkov, ki jih ponujamo v spletni trgovini, pri nas v trgovini oz. vam jih dostavimo in urejajo poslovni odnos med Triliant d.o.o. in kupcem.

 

Dostavni pogoji in roki ter roki plačila, dogovorjeni ob naročilu oz. nakupu izdelkov, so obvezujoči tako za Triliant d.o.o. kot tudi za kupca na katerega je izdan račun.

 

Podjetje oz. fizična oseba, ki s Triliant d.o.o. sklene pogodbo o poslovnem sodelovanju oz. najemu različne opreme mora upoštevati vse pogoje, ki so navedeni v pogodbi o poslovnem sodelovanju oz. najemu opreme.

 

V kolikor ima podjetje ali fizična oseba zapadle obveznosti do Trilant d.o.o. ali je z njim v pravnem postopku lahko Trilliant d.o.o. zavrne sodelovanje z njim in vsemi z njim povezanimi podjetji oz. osebami. V kolikor se vseeno želi sodelovati je potrebno vse naročene izdelke plačati po predračunu oz. pred njihovim prevzemom ali dostavo.

 

Vsi dobavljeni izdelki so last Triliant d.o.o. dokler račun ni plačan v celoti.

 

Račun je plačan v celoti, ko so plačani izdelki, davek na dodano vrednost in morebitne zamudne obresti ter opomin oz. stroški, ki so nastali zaradi zamude pri plačilu računa.

 

V kolikor kupec s plačilom računa zamuja več kot 30 dni, si Triliant d.o.o. pridrži pravico, da vstopi v poslovne prostore kupca in blago odpelje brez predhodnega opozorila ter kupcu zaračuna najem izdelkov v višini uradne amortizacijske stopnje povišane za 100% in dodatnih stroškov, ki so pri temu nastali (odvoz, čiščenje, servis, …).

 

V primeru zaplembe pri kupcu s strani tretje osebe je kupec dolžan tretjo osebo opozoriti na lastništvo zaplenjenih izdelkov in o tem tudi nemudoma obvestiti Triliant d.o.o.

S podpisom dobavnice oz. plačilom predračuna se kupec strinja s splošnimi pogoji poslovanja Triliant d.o.o.

 

Cene in plačilni pogoji

 

Vse cene v cenikih in reklamnih letakih so navedene v EUR in so brez DDV. Pred oddajo naročila nas kontaktirajte za trenutne cene. Kljub natančnim pregledom se lahko zgodi, da so v ceniku ali reklamnem letaku objavljene napačne cene oz. višina popusta. V teh primerih si Triliant d.o.o pridržuje pravico, da kupcu ponudi izdelek po pravilni ceni ali, da le ta odstopi od nakupa izdelka oz. kupcu ponudi rešitev, ki bo v obojestransko zadovoljstvo.

 

Popusti, ki so dani s strani Triliant d.o.o. veljajo glede na dogovor s kupcem o višini in času poslovanja ali kot so navedeni v pogodbi o poslovnem sodelovanju oz. najemu opreme ter ob upoštevanju plačilnih rokov. V primeru, da kupec ne upošteva dogovora o količini naročenih izdelkov ali sklenjene pogodbe o sodelovanju oz. najemu opreme in ne upošteva plačilnih rokov, se mu odvzamejo priznani popusti in se mu izda račun z zneskom do polne cene izdelkov.

 

Za neplačane račune se upoštevajo tisti računi, ki niso plačani v roku kot je naveden na izdanem predračunu oz. računu.

 

V primeru 7 dnevne zamude plačila se izda obvestilo o neplačanem računu. V kolikor račun še ni plačan v 14 dneh po preteku valute se izda 1. opomin, medtem ko se v primeru 21 dnevne zamude vloži elektronska izvršba.

 

Izdaja obvestila o zapadlosti računa je brezplačna. Za izdajo 1. opomina se zaračunajo administrativni stroški v višini 3,50 €, medtem ko je strošek vložitve elektronske izvršbe 8,50 € + strošek izvršbe.

 

V kolikor kupec ne plača računa v določenem roku je dolžan Triliant d.o.o. plačati zamudne obresti v zakonsko določeni višini in tudi vse administrativne ter pravne stroške, ki jih ima posledično Triliant d.o.o.

 

Pridržujemo si pravico do odstopa terjatev tretji osebi in poročanja o plačilni disciplini.

 

Če ima podjetje ali fizična oseba zapadle obveznosti do Trilant d.o.o., lahko Triliant d.o.o. spremeni plačilne in dostavne pogoje oz. je potrebno vse naročene izdelke plačati po predračunu ali pred njihovim prevzemom oz. dostavo.

 

 

Izdaja predračuna, ponudbe in naročila

 

Naročilo oz. povpraševanje, ki ga odda kupec, je potrjeno s strani Triliant d.o.o., ko le ta izda predračun oz. račun. Ponudba in cene iz predračuna veljajo do roka plačila, ki je naveden na predračunu.

 

Triliant d.o.o. ne odgovarja za podatke in informacije, ki jih je kupec sprejel s strani tretje osebe pred, med ali po že opravljenem nakupu izdelkov s strani kupca in zaradi tega kupec nima pravice do uveljavljanja morebitnih stroškov, ki so mu nastali.

 

Dostava in izdaja blaga

 

Vsi izdelki se izdajo oz. dobavijo v rokih, ki so dogovorjeni s pogodbo o poslovnem sodelovanju oz. o najemu opreme ali na predračunu oz. računu.

 

O pripravi blaga za prevzem je kupec obveščen s strani podjetja Triliant d.o.o. Blago je potrebno prevzeti na sedežu podjetja v 15 delovnih dneh od prejetja obvestila.

 

V primeru, ko Triliant d.o.o. le delno dobavi naročene izdelke, kupec ne more preklicati še nedostavljenega dela naročila.

 

V kolikor pride do višje sile oz. drugih vplivov na katere Triliant d.o.o. ne more vplivati se lahko dobava izdelkov popolnoma ali delno prekine in se preostali izdelki porazdelijo drugim kupcem oz. uporabijo za lastne potrebe.

 

Reklamacijo na izdano blago je možno vložiti 8 dni od datuma izdaje računa.

 

Garancija in servis

 

Poleg vseh izdelkov kupec prejme garancijsko izjavo v kateri so navedeni garancijski pogoji in dolžina garancije. V kolikor kupec izjave o garanciji ne prejme, je garancijski rok 12 mesecev.

 

Vse okvare ali poškodbe, ki nastanejo se odpravijo pod pogoji garancije le v primeru, da je bila naprava uporabljena v skladu z navodili in njenim namenom, vanjo ni posegala nepooblaščena oseba in da se je na napravi opravljal redni servis v skladu z navodili proizvajalca.

 

V kolikor je čas popravila naprave v garanciji daljši od 15 dni se za razliko med 15 dnevi in časom popravila podaljša garancijski rok.

 

V primeru, da se naprave ne da popraviti, vam napravo zamenjamo z novo.

 

Za servis in popravilo naprav skrbi servis, ki ga je pooblastil Triliant d.o.o. V primeru, da želi kupec, da se servis oz. popravilo opravi pri njemu, se mu zaračunajo potni stroški serviserja. Prav tako se zaračunajo stroški prevoza naprave od kupca do servisa, če je le ta opravljen s strani Triliant d.o.o.

 

Za vse naprave kupljene pri Triliant d.o.o. Vam zagotavljamo servis in rezervne dele še 3 leta po preteku garancije.

 

V primeru okvare naprave v času garancije kupec ni upravičen do povrnitve morebitne škode zaradi izpada poslovanja oz. dobička.

 

V kolikor je prišlo do okvare naprave, ki je še v garanciji se pregled stroja ne zaračuna. V kolikor naprava ni več v garanciji oz. je do okvare prišlo zaradi neupoštevanja navodil in neprimerne uporabe se pregled stroja zaračuna glede na trenutno veljavni cenik.

 

Po pregledu naprave Triliant d.o.o. kupca obvesti o stroških popravila.

 

Po končanem popravilu oz. servisu Triliant d.o.o. o tem obvesti kupca, ki mora stroj prevzeti v 1 tednu. V kolikor stroja ne prevzame v enem tednu se kupcu zaračuna ležerina in po 90 dneh se naprava uniči. Stroške uničenja krije kupec. V primeru uničenja naprave Triliant d.o.o. ne odgovarja za morebitno nastalo škodo zaradi izpada posla oz. dobička.

 

Pritožbe in spori

 

Triliant d.o.o. upošteva veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in se trudi učinkovito reševati vse prejete pritožbe in spore. Vse pritožbe in spore obravnavamo in rešujemo zaupno ter se trudimo, da se vsi rešijo sporazumno.

 

V primeru pritožbe ali težav nas prosimo kontaktirajte preko telefona 040 82 30 22, nam pošljite elektronsko sporočilo na info@triliant.si ali se osebno zglasite na sedežu podjetja Triliant d.o.o., Študljanska cesta 20, 1230 Domžale.

 

V kolikor spora Triliant d.o.o. in kupec ne uspeta pozitivno rešiti, je za nadaljnje reševanje spora pristojno sodišče v Ljubljani.

 

Triliant, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL 

 

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

 

Triliant d.o.o si pridržuje pravico, da pogoje poslovanja spremeni kadar koli in na kakršen koli način, ne glede na razlog in brez predhodnega opozorila.

Piškotki za analitiko
Ti se uporabljajo za beleženje analitike obsikanosti spletne strani in nam zagotavljajo podatke na podlagi katerih lahko zagotovimo boljšo uporabniško izkušnjo.
Piškotki za družabna omrežja
Piškotki potrebni za vtičnike za deljenje vsebin iz strani na socialna omrežja.
Piškotki za komunikacijo na strani
Piškotki omogočajo pirkaz, kontaktiranje in komunikacijo preko komunikacijskega vtičnika na strani.
Piškotki za oglaševanje
So namenjeni targetiranemu oglaševanju glede na pretekle uporabnikove aktvinosti na drugih straneh.
Kaj so piškotki?
Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo in beleženjem piškotkov.V redu Več o piškotkih