Košarica

Reklamacije

 

Včasih se zgodi, da se paket med transportom poškoduje ali ima morda proizvodno napako, kar želimo hitro in ugodno rešiti skladno z vašimi pričakovanji. Reklamacije za poškodovane ali napačne pakete nam lahko pošljete na info@triliant.si. V zadevo elektronskega sporočila je potrebno napisati 'Reklamacija naročila iz spletne strani' ter navesti številko naročila in navesti kontaktne podatke.

 

Reklamacije ne bomo upoštevali, če izdelka ne reklamirate takoj, ko ugotovite poškodbe ali napake in ga uporabljate še naprej ali če je poškodba nastala zaradi nepravilne uporabe izdelka.

 

Stroške vračila izdelka krije kupec.

 

Pregled izdelka

 

Paket ali izdelek bo ustrezno, strokovno pregledan. Odgovor na prejeti reklamacijski zahtevek vam bomo podali v roku 8 dni.

Piškotki za analitiko
Ti se uporabljajo za beleženje analitike obsikanosti spletne strani in nam zagotavljajo podatke na podlagi katerih lahko zagotovimo boljšo uporabniško izkušnjo.
Piškotki za družabna omrežja
Piškotki potrebni za vtičnike za deljenje vsebin iz strani na socialna omrežja.
Piškotki za komunikacijo na strani
Piškotki omogočajo pirkaz, kontaktiranje in komunikacijo preko komunikacijskega vtičnika na strani.
Piškotki za oglaševanje
So namenjeni targetiranemu oglaševanju glede na pretekle uporabnikove aktvinosti na drugih straneh.
Kaj so piškotki?
Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo in beleženjem piškotkov.V redu Več o piškotkih